10nov

Hemma från skolan idag igen. Känner mig i alla fall betydligt bättre, som tur är, så imorgon, BACK TO SCHOOL!!
Har redan läst ut en bok, ätit frukost, städat i huset och nu har jag ätit lunch framför datan för att hinna med lite andra saker. Lyssnar på min playlist på Spotify. Det är så himla bra!
Jag har fäst upp en hel del 3D-kort på bakrunder och dekorerat dem, och när jag letade igenom alla gamla lådor, hittade jag hur mycket roliga & fina dekorationer som helst, så nu ska det göras julkort för fulla muggar! Men jag upptäckte också hur dammigt det var i mina lådor! Så nu ska jag starx gå uppoch rensa i lådorna och damsuga ordentligt och kanske slänga en del grejer.
Hinner jag ska jag ladda upp alla bilder från helgen på datan, så då kommer det nog ett inlägg här också, med kombinerade foton,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0