Uppehåll

Det kommer bli ett litet uppehåll från bloggandet nu.
 
Om ett par timmar åker jag ut till landet. Vihar inget mobilt bredband, så kommer inte kunna skriva där utifrån. Jag ska fira midsommar där, men kommer hem söndag-måndag. Ska på middag då, eftersom pappa fyller år, och sedan är jag bollisa med laget på en A-lagsmatch, AIK-Hammarby. Kanske skriver något inlägg då, när jag är hemma. Sedan åker jag ut igen. Åker hem på fredag eller lördag igen, men kan nog bara skriva något inlägg då. För på söndag den 28 åker jag tillsammansmed några lagspelare till Stadium Sportscamp i Norrköping. Ett soprtläger där man får välja inriktining, och vi har såklart valt fotboll. Så vi kommer träna och spela, men det finns också hur mycket andra aktiviteter som helst, och man får prova på andra sporter, så en massa grjer kommer hända. Kommer bli superskoj! Kommer hem från Norrköping den 4 juli igen. Då är jag hemma i två dagar innan hela laget åker upp till Borlänge för att spela fotbollscupen Dalecarlia. Den håller på i sex dagar, men jag kommer åka hem den femte dagen tror jag. Då ska hela familjen till Gotland.Vi har hyrt en lägenhet ganska nära ringmuren. Tyvärr, vi visste inte om att det var Stockholmsveckan där då, så det kommer krylla av Stureplansbrats som dricker champange och priserna är mer än dubbla. Men vi är  ju vana vid det folket från här hemma, dåkan man känna sig trygg, haha! Men vi hade tänkt att hyra cyklar där, så man får hoppas att det blir bra väder, för det kommer nog bli jättemysigt. Gotland kommer vara en vecka, så sen när jag kommer tillbaka hit, ska jag bara vara på landet, vara hemma, vara på vänners landställen, och de kommer vara på mitt. Men några inlägg får jag hoppas att det blir i sommar i alla fall!
Så ursäkta om uppdateringen kommer bli kass, men nu har jag skrivit ned en anledning. Dessutom, vem vill sitta vid datan hela sommaren.?
Men ni får ha en riktigt trevligt sommar!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0