Torsdag morgon

Nu har jag gjort mig iordning och ätit frukost. Matsäcken är också klar, sen ska jag bara packa ned allt.
Det ser ut att bli regn ute, men det är ändå varmt ute!? Men det är ju i och för sig bra.
Nu ska jag slå upp lite tyska ord i ordlistan. Knepar nämligen på en enda mening, för min brorsa ska åka till Tyskland med några kompisar i eftermiddag, så jag tänkte skicka ett sms innan de åker. Kom på det, att vi inte ens har lärt oss hur man bygger upp meningen " hoppas du får en trevlig...." Men nu vet jag ju! Eller nästan i alla fall...
Nu måste jag läsa på mina guideturer. Jag ska visa klassen Järntorget & Österlånggatan.
I eftermiddag vid femtiden, ska vi samlas med laget för att åka hem till vår tränare & bara lämna över en present och gratta till studenten.

Skriver ett inlägg senare & berättar hur dagen varit.
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0