Torsdag kväll

Hann aldrig skriva hur kvällen blev igår, så tänkte att jag gör det idag.
När jag kom hem från stan var jag väldigt trött och hade värk i fötterna, men mamma jobbade, så jag var tvungen att cykla till stället där laget skulle samlas innan vi åkte till studentuppvaktningen av tränaren. Jag trodde det skulle komma många, men tydligen så blev vi tre tränare och sex spelare, lite synd. Men vi åkte hem till henne och lämnade över present och grattade, men vi stannade inte länge, utan såg brar när hon öppnade lite presenter. Sedan cyklade jag hem och åt lite plain-middag. Sedan had jag bestämt med ett pr av dem som var med på studenten att vi skulle träffas ch spela lite fotboll på den nya konstgräsplanen. Jag hoppade på cykeln igen och trampade ned dit, spelade & snackade med Frida & Fanny i typ en och halv timma, sedan cyklade jag hem. Var väldigt svettig och skitig(hade spelat i bara strumpor) efter den jobbiga men roliga dagen, så jag tog en snabb dusch innan jag gick och lade mig och lyssnade på "Hur kär får man bli?". Somnade rätt snabbt och sov väldigt gott och länge. Jag hade ju tänkt att bara ligga i soffan och mysa, eftersom jag var så trött efter stan, och så blir det raka motsatsen istället. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0