Torsdag eftermiddag

Vad synd att det börjar regna nu igen. Men såg att detpå måndag skulle bli typ 25-30 grader igen! HÄRLIGT!

Har varit i centrum nu. Kollade på skor, och hittade flera snygga, men de satt inte snyggt på foten. Jag som så himla gärna vill ha gladiatorsandaler. Det är så sjukt snyggt! Så nu cyklade jag ju ned till centrum, mamma sa att jag kunde köpa ett par skor(bara så där lixom, blev lite chockad, haha). Hittar några par skitsnygga, men de var typ liiite för stora vid tån, och stora skor blir fula även om de är jätteheta... synd. Men får leta lite mer, något par måste ju passa! Lånade två böcker från biblioteket också: "Sex veckor" & "Tio saker jag hatar med mig själv". Bra att ha lite att lata sig med på sommaren. Var också och köpte en tidning till helgen, trodd det skulle vara ett sommarspecial.nummer som var extratjockt, tyvärr inte... Köpte ett paketmed lite lyxigare pasta också, kravmärkt och ekologiskt. Den är till pappas present, receptboken med pastarätter.Då kan en lite finare pasta vara en bra början ju! Detblev också n påse halstabletter. Har ont i halsen idag, ni ´vet när man känner sig sådär äcklig i halsen,ochdet bränner och gör ont när man sväljer. Var också täppt i näsan när jag vaknade imorse, men jag hoppas det inte blir värre. Jag brukar ju typ aldrig vara sjuk!
Johan kommer hem om en trimme typ, mamma och pappa med. Så ska nog packa och plocka lite nu.
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0