Tisdag

Nu sitter jag i skolan och skriver ett inlägg. Vi skulle egentligen haft musik, men då sa musikläraren att vi skulle ha SO, men det visste inte SOläraren om, så vår mentor gav oss datorer, så nu sitter nästan hela klassen i ett klassrum och busar på datorerna!
Snart är det dags för lunctitta på, och efter det ska vi äta lite glass och titta på film på svenskan, eftersom det är vår sista lektion med henne. På so:n blir det också film, fortsättning på Den galna proffesorn som vi började titta på igår, rätt kul faktiskt!
Efter skolan ska Maria följa med mig hem, och jag ska hjälpa henne med bloggdesign, tror jag. Sedan vi fem-tiden ska vi ta bussen ner till Kulturhuset, där 9:ornas årliga slutshow är. Nästan hela klassen kommer nog, fast det går en senare föreställning också, så en del ska väl på den. Men showerna brukar vara riktigt roliga!

Skriver kanske ikväll, efter showen och berättar hur det var!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0