Onsdag

Har precis kommit hem från Carro nu. Vi hade skitroligt. Åt väldigt gott & mycket, snackade en massa sann skit, och hel del del annat snack också, och tittade på Crossroads. Den filmen är så himla mysig, men sorglig på en del ställen.
Har inte kunnat skriva tidiagre idag, eftersom det har varit fel på publishme! Jäkla skiiit!
Imorse var jag ute och sprang två varv i spåret. Hoppade lite studmatta när jag kom hem från löprundan, ich tog en dusch. Käkade en smarrig burksoppa till lunch. Sen gjorde jag typ två sådana där kort som jag skrivit om tidigare(dock fortfarande inga bilder som funkar att lägga upp). Fixade & plockade lite i rummet också, innan jag gjorde mig i ordning för kvällen hos Carol. Eftersom hon bor nära biblioteket passade jag på att lämna tillbaka böcker som var en dag försenade, så nu är det fixat! Ska gå och lägga mig nu, är trött efter den härliga kvällen. Och ett extra GRATTIS till Carol som fyller år på lördag & två GRATTIS till tvillingarna F & J!
HÖRS

Kommentarer
Postat av: carro

vi hade askul :)

tack för presenten! blev jätteglad :D<3

2009-06-17 @ 23:26:19
URL: http://alltomcarroo.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var skitkul! Kommer sakna dig i sommar :)<3

2009-06-17 @ 23:33:23
URL: http://mizd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0