Måndag eftermiddag

Proteindrinkar smakar URK! Jag provade en av mammas alldeles nyss, ingen höjdare precis! Jag föredrar & rekomenderar någon form av mat istället, bättre, godare & nyttigare!
Dagen har varit riktigt bra! Vi började 08:55 med NO, då var vi bara ute och letade fågel-och växtarter. Vi fick sluta tidigare från den, så jag och några tjejer busade "lite" med Pontus i vår klass! VÄLDIGT KUL!! Sedan var det matte och mentorstid, eller matte&matte, mentortiden tog all tid. Det handlade om att välja aktivitet inför Väsbydagen. Jag valde fotboll med några andra som 1:a handsval, och bordtennis som andrahand. Innan vi gick på lunch fick vi veta provresultaten på matten också; Algebra&ekvationer. Jag hade 37/40, vilket var MVG! Terminens sista prov, det kändes bra! Efter lunch var det idrott. Tjejerna i åttan på vår skola har ställt upp i en fotbollsturnering mella olika skolor i Väsby(dock var det bara två skolor anmälda, vi och en till). De hade brist på spelare och då fick jag vara med istället. Jag var inte alls beredd på det, men skoj i alla fall. Inte en enda i laget spelade/spelar fotboll(utom jag), och Grimsta som vi mötte, där spelade ALLA fotboll, och jag kände ju igen typ alla! Vi fick spö med 11-0, men det gjorde inget, ingen av lagen var ju precis seriösa, och vi hade kul!
På SO:n visade våran lärare en film, Den galne proffesorn, det var skönt, och musiken var inställd, så dagen blev rätt kort i allafall!  SKÖNT!

Nu ska jag kanske börja på någon middag innan det är dags för träning, skoj!
HÖRS


Kommentarer
Postat av: carro

haha det var sååå roligt när vi busade med pontus :D

2009-06-08 @ 18:09:38
URL: http://alltomcarroo.blogg.se/
Postat av: Mia

Nice blogg! :)

Kolla min :)<3

2009-06-08 @ 21:09:30
URL: http://mizd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0