Lördagkväll

Vädret blir bara sämre & sämra känns det som... Men har sett att det ska blit bättre från tisdag, på skolavslutningen, och det är allti trevligt med bra väder då! Idag tror jag inte att det slutat regna i fem sekunder ens, även om jag var inomhus på IKEA, hittade inget speciellt där, förresten. En ny taklampa, blev det bara, och så lite andra "nödvändiga" saker, typ sugrör som jag längtat så efter. Hahah. I sommar måste man ju ha sugrör till kalla sommardrycker!
Jag & mamma gick ett varv på Stockholm Outlet efteråt också, men det var väldigt urplockat, hittade typ ingenting jag ville ha, eller något som var särskilt fint heller, någon enstaka tunika typ.     På grund av det tråkiga vädret var det ju inte heller så skoj att strosa runt i butiker. Dessutom var det tredje dagen i rad som jag bara knallade runt sådär i stan. I försig var jag inte inne i en enda butik i stan, eftersom det var skolaktiviteter, men i alla fall. Var helt slut när jag kom hem. Åt en supergod annanas innan mamma körde mig till Mickis. Provade ju lite jeans där, tog två par som satt snyggt och var sköna, och ska nog låna ett par av Maria ibland, som hon tog, dom satt i för sig snyggare på henne, men de var okej på mig. Vi fikade en god moussetårta me jordgubbar & vaniljkesella till. MUMS! Fast jag tog inte så mycket, hade ju inte ätit middag, så jag gick över till dem vi skulle grilla hos i det vackra vädret. Hemgjord potatissallad, kött & tsatziki, och det var också gott. Sen åt jag efterrätt hos dem- igen. Jordgubbar med glass, lika gott som alltid! De vi var hemma hos, en av dem hade haft bal i tordags, så jag tittade på hennes klänning, frisyr & foton, väldigt fina!
Eftersom jag ska upp tidigt imorgon(jag har fotbollsmatch) blev det inte så sent och jag var ju helt slut, typ varit hemma 5timmar de här senaste tre dagarna, så jag lär somna typ på en gång, som de andra dagarna.
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0