Lata regninga söndag

Regn, regn regn & regn. Åter regn. Visst är det härligt med regn då & då i lagom doser, men nu har man tröttnat...

Gick upp vid åtta imorse och åt frukost och klädde på mig matchkläder och packade träningsväskan. Gud så blöt man blev! Det regnade rejält, tror inte det slutade alls faktiskt. Det började regna halvett i fredags och har inte slutat i en minut tills idag, och det lär hålla på en stund till. Tar vattnet i molnen aldrig slut??      Matchen gick inge vidare, förlust med 1-0. Jag var inte nöjd med mitt spel, men det är klart, hela laget var lite kaputt idag. Spelet har gått bra i de flesta matcher, och nu, sista matchen för säsongen, gick det ju inte super. Men det är ett duktigt lag, Viksjö. Det kunde lika gärna varit som vunnit, och det var såklart inte katasrof. ibland var spelet riktigt bra, ibland var det sämre. Tränaren tyckte i alla fall vi gjorde ett rätt bra match, då.
Har bestämt att det ska bli en lat söndag idag, sista helgen innan lovet, ganska konstigt faktiskt. Terminen har gått otroligt fort. Eftersom jag ar ute och spelade fotboll hela förmiddagen och morgonen vilar jag resten av dagen. Tog en varm dusch när jag kom hem, scrubbade mig också, och smörjde in mig me en Shea oil, det är mysigt. Åt pastasallad till lunch. Nu sitter jag här med datorn i knät på sängen och lyssnar på musik. Ska kanske ta bussen ner till centrum också och bara titta lite, kasnke köpa något gott också :)
Får se, om jag orkar ska jag göra lite 3D-kort också.
Skriver nog ett inlägg senare, ock ska se om datorn pallar med att ladda upp bilderna också.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0