Ingen träff med Maria

Maria & jag kunde tyvärr inte träffas idag, hon hade annat för sig, så istället bestämde jag mig för att nog fixa om i mitt rum. Det har inte blivit av än, först gjorde jag några 3D- kort, som jag brukar göra. Det är typ gratulationskort, dopkort, bröllopskort eller vad som helst som jag gör i 3D-effekt. Kan nog lägga upp lite bilder någon gång.
Det blev en liten stund ute på studsmattan också, har inte hoppat på jättelänge, men det är så himla kul! Särskilt i det finare vädret också! Nu ska jag äta lite grand innan jag tittar i rummet. Hade främst tänkt att rensa och slänga lite saker, men till senare har jag lite planer på hur jag vill göra, menl är nog dröja ett par måndader, eller så kan det bli ett litet sommarprojekt! Ja, vilken bra idè! Men får se hur det blir med det.
I eftermiddag ska jag och Mikaela gå på Friskis&svettis på ett medelpass. Mikaela har aldrig varit där och tränat, men ville prova på, så jag tar med henne på ett litet pass!
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och lyssna på min ljudCD "hur kär får man bli?" av Katarina von Bredow. Läste boken för säkert två år sedan, men när jag var på biblioteket och såg att den fanns på ljudbok var jag tvungen att låna den, jag mindes att den var så väldigt bra!
Nu ska jag värma på maten och sätta mig i uterummet och njuta av vädret.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0