26/6- fredag

Goddag! Härligt väder idag!

Imorse vaknade jag halvåtta.. Mamma & papp skulle till jobbet och tog åt sig äran att gå in i mitt rum för att tala om det. Läste min bok "sex veckor", inte så superbra, men helt okej. Har precis läst ut "tio saker jag hatar med mig själv", vilken var superbra, därför känns kanske inte denna så superbra. Steg ur sängen vid halvnio. Åt frukost på mjölk, smörgås och nektarin. Vid halvtio var jag ute och sprang ett varv i spåret. Har kommit av mig lite efter att ha varit på landet... hih! Men eftersom det är fotbollsträning ikväll lovadejag att det bara skulle bli ett varv, vilket inte var så jobbigt som jag trodde, förutom lite håll åpå slutet. Tog en ordentlig dusch med håret, scrubbade´, smörjde in mig & nagelfilning under äppelträdet i trädgården,ååh så mysigt. Cyklade sedan förbi hos Larssons med några tidningar, sommarläsning. Stannade en stund och pratade med Elisabeth & Josefin och drack ett glas juice. När jag kom hem åt jag och brorsan lunch: pannkakor med kanelstekt äpple & banan och turkisk yogurt, supersmarrigt!      Har läst lite om King of Pop, vad som egentligen hände, M J dog av hjärtattack(troligtvis) inatt. Ska lägga fram lite saker för Sportscamp nu, och slå in en present. Sedan är det träning. Sen ska pappa firas med grillning och kusiner och fika!
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0