Uppdatering

I fredags hade jag en trevlig sommarbjudning hemma hos mig. Maria, Mickis & Frida var här. Jag hade gjort snygga "drinkar" (ingen alkohol, of course!), och vi hjälptes åt at laga en god pastarätt som jag valt ur pappas receptbok han fick av mig. Vi gjorde persiljekyckling men spaghetti. Det var massa ingefära i, och det blev supergott! Vi satt i uterummet och babblade samtidigt. Och Mickis som varit på språkresa i England, hade tagit med sig Jelly-beans, som jag beställde av henne:) Till efterrätt hade jag fixat en blåbärspaj, på blåbär som var rätt färskplockade från landet, och smuldeg över, och vaniljsås till, smaskigt!!! Sen tittade vi på Systrar i Jeans & Systrar i jeans, andra sommaren. Ma & Mi sov över, Frida gick hem när vi tittat på filmerna. Maria skule till Åland så hon gick iväg klockan sju, väckte mig och Mi ochsa hejdå, sen somnade vi om till nio. Hon följde med mig, mams & paps utt till landet. Mickis och jag var duktiga och plockade minst en liter blåbär var på två dagar, styrketränade på bryggan och badade flera gånger!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0