Tisdag 28 juli

Igårkväll la jag mig tidigt, eftersom jag hade gått upp halv sex på morgonen. Skulle nämligen på dagskryssning med pappa och lillebror. Trevligt trevligt!! Vaknade kvart i åtta imorse, läste till halvnio. Nu har jag just ätit frukost framför datorn, blev sugen på att blogga:) Efter det här inlägget ska jag hänga tvätt och göra mig i ordning.
Dagens huvudaktivitet är att rensa garderoben, ska bli riktigt skoj!!  Och sen måste jag på något sett skaffa fram mat, kanske finns nått i frysen, annars är det rätt tomt i köket... Får se om jag träffar någon kompis idag också, så blir det nog. Och sen så måste jag ju vara ute lite, i det lagom mulna vädret.
Ikväll ska mamma och jag springa, men som sagt ikväll ju. Kanske skriver ett inlägg senare idag.
HÖRS

PS. Jag sak försöka fia bilder från sportscamp, dalecarlia, Gotland och övrigt av sommaren, men min data är så seg, den tar typ tio minuter på sig att ladda upp en bild. Jag ska formatera om den när jag har tid. Men hinner jag idag, så ska jag försöka flytta över lite bilder på en stickaoch lägga in från den andra datorn, vi får se. Annars ska jag fixa mer med det i höst, när det finns mer tid för bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0