7dec

Oj, nu har jag inte skirivit på ett par dagar. Men det kommer alltid vara så här. Det är ofta jag har fullt upp, och då är det inte alltid man har tid att sitta framför datan... Så nu ska jag sluta ursäkta mig om jag nte har uppdaterat en dag. Jag skriver när jag vill och har tid!

Idag hade vi läsförståelse-test och kemiprov. Det gick bra med båda, kemiprovet var rätt svårt men det ska nog gå bra. Jag kom att tänka på det härom dagen, att om cirka två veckor kommer jag få mina allra första betyg på papper, i min egen hand! WOW


Jag i fredags, efter matchen som vi vann mot Hammarby.
Träffade Tobbe och Ellen i mysigaste helg/kväll-outfiten
ever- storstickad kofta & sammetstights.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0