4dec

Åhnej! Det var varmare idag, och det var lite på marken, men det regnade nästan! Trist väder. Är det vinter så är det, och då ska det se ut som det också!!
Dessutom har jag ingen busskort för tillfället, eftersom en del personer inte har något vett i huvudet och måste ta andras saker, bara för att jag glömde jackan enda gången i mitt liv i omklädningsrummet på idrotten. Men det ändå de kunde förmå sig att ta var busskortet... Himla fattigungar! (inga fördomar mot dem som inte har det bra ställt, men mot dem som måste snatta för att få något!)

Aja, det som är bättre är att vi hade extra mycket musik idag, för strax är det julkonsert i Imannuelkyrkan, jippie!! Men vad som är ännu bättre är att jag ska match nu!! Fotboll är bäst!
När jag kommit hem och ätit och duschat ska jag nog träffa några vänner och ha lite myskväll, får se vad som blir. Mamma och pappa är på en herrgård någonstans och sver, äter och har det skönt.(=ensam hemma!)
HÖRS


Kommentarer
Postat av: Asall

sv: Shit va gulligt :D

Det är exakt så jag vill att min text och blogg ska vara. Tack! Det gjorde mig riktigt glad!

2009-12-04 @ 18:15:44
URL: http://simplifiedthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0