26dec

Dags att blogga dagna efter julafton! Julen har varit kanon med mycket god mat, julklappar, godis, pynt och vänner & släkt. Idag har jag varit i stan med familjen och tittat på är mellandagsrea och ätit på restaurang, så nu är jag rätt trött. Och om en och en halvtimme ska Tobbe & Oliver och deras familjer komma över på lite ost & kex och julmys. men det kommer bli lugnt och skönt, (hoppas jag)  ;o)
På julafton öppnade vi först julklappar på morgonen inom familjen. Sedan åt vi julbord och titta på Kalle Anka hemma hos mormor innan vi åkte till kusinerna dit fler släktingar kom sedan, och hade ännu mer julklapps utdelning. Jag fick mycket klappar i år alltså! Och allt var riktigt bra &användbara saker. Jag bytte julklappar med några vänner också, och jag fick jttefina presenter av dem!
Nu ska jag kolla på TV (hinner ju aldirg det annars) och förbereda lite innan gästerna kommer och göra mig lite snyggare än så här...
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0