23dec

Hm, lite julstämning blev det väl ändå i min lilla blogg. Jag håller på med en header av gamla vinter/jul-bilder, men jag har inte hunnit vänja mig vid mitt nya Windows 7. Så... det kan dröja, jag blir så irriterad när man just tänkt ut en bra plan, eller något som man tänker att: Ja, jste så är det! Så är det inte så... Varför? Aja, det blev i alla fall vit bakrund, och man kan låtsas att snön faller löven, och en röd klocka. Men livet är för kort för att vara missnöjd, hehe, så.. jag är NÖJD.

"by the way" så är det julafton i morgon. Idag har jag rimmat på alla klappar, dekorerat och slagit i det sista. Även varit runt me lite julkort och träffat lite vänner. Men det viktigaste: "trumvirvel" Jag har bakat mina första riktigt cupcakes! Det var Christmas-cupcakes med mörk choklad, kakao och pepparkakskryddor i, och ovanpå vid frosting med röda, juliga dekorationer. Som en del redan vet: jag är GALEN i cupcakes! Allt som har med det att göra, som tvålar, plåster, burkar, formar, foton, omslagspapper, bakeslen i sig. Jag lovar, jag är en av få som skulle bli helt tokig bara någon skickde en slarvig bild gjord i Paint av en cupcake...
Mina favoritbutiker Stockhome & Lagerhaus säljer en hel del cupcake-prylar, love it.

Förresten, det kommer nog upp lite julfoton här när det finns tid. äkna inte med uppdaterning imorgon, för:
GOD JUL & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0