21dec

Sista dagen idag före lovet!! WIE!!
Imorgon är det avslutning en stund på förmiddagen med sång, genomgångar, tal och fika. Och självklart betygen, mina första riktiga!!
Efter avslutningen åker jag till Maria med några till och julbakar. Ska bli jättemysigt verkligen!
Eventuellt blir det deet traditionella julbadet på Fyrishov i Uppsala, som vår familj och flera familjevänner brukar göra en eller två dagar före julafton, det brukar vara jättekul, men får se om jag hinner imorgon...

Träningen idag var iställd, eftersom de inte plogat planerna (utomhusträning), så jag ska nog följa med mamma och träna på Friskis&svettis. Var där igår på ett "julpass" med endast julsånger, jättekul, men lite enformigt.

Som ni märkte har ingen ny header kommit upp än, och det lä den inte göra först efter jul, tyvärr. Känns lite trist att ha en höstglad bild när hela Sverige gömmer sig i snö. Men Daniela och jag hade inte planerat så bra, men förhoppningsvis kommer det en nyare design under lovet,
HÖRS

PS. Sparsamt medd uppdateringar kommer det nog bli under julen. Ska umgås mycket med vänner och familj och hitta på massa skojigt och mysigt.


Kommentarer
Postat av: FANNYFANNYFANNY

God jul på dig! Eftersom vi inte fick ses på träningen idag, synd tycker jag... :(



Men ajja, ha det gott! :) <3<3

2009-12-21 @ 23:32:54
URL: http://fannyrichter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0