11dec

Dagarna smyger sig allt närmare jul! Och snart är det dags!
Jag måste erkänna att jag är galet förtjust i julen. Inte som när man var liten, bara alla julklappar. Utan jag älskar stämningen, musiken, maten, det sociala, pynten, förberdelelserna, ge bort klappar & få. Julen förmedlar ett budskap som man får själv lista ut. Jag tycker julen för med sig gemenskap, men jag har andra saker också, vad tycker ni?

Idag hade vi ingen sovmorgon precis, fast vi hade luciatåg igår kväll. Det blev förresten jättehäftigt! Vi var på Scandic Crown i Infra City i hotelllobbyn. Vi åkte rulltrappa ned med tända ljus och sång, det blev så...annorlunda!! Det var över 1000 personer där, kommunens personalfest.
Men imorse 07:30 var vi på OnOff och lussade, jättemysigt det med. Sedan en massa fika efter, och reesten var vanlig skoldag. Fast i och med luciatågen fick vi ledigt från musiken och slutade en lektion tidigare.

Ikväll ska jag träffa Maria och mysa. Sedan imorogn ska jag träna nyrekryteringen (6-åringar på fotbollsskola) och sedan åka in till stan med klassen och sjunga in lite pengar till en musikresa i nian,
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0