8aug

Har vart på landet ett dygn. Ko hem nu för ett tag sen. Vädret var kanon, igen! Vi låg på stranden hela dagen idag, jag badade flera gånger. Det var till och med varmt i vattnet, 21 grader, inte helt fel!
Vi åkte ut igår, fredags, efter min träning. Den var vääldigt jobbig, var verkligen helt slut, orkade typ inget. Men jag tror det berodde på att jag sprungit dagen innan, kanske inte så bra med två hårda pass dgarna efter varann. Men kul att få träna fotboll igen efter sommaruppehåll!!
Snart ska vi äta, räkmackor! MUMS! Sen ska jag spana in lite skojigt på datan. Men får sitta vid min sega(när ska jag formatera om den?? :O), eftersom den portabla helt plötsligt lagt av, bara startar om hela tiden??... Aja, I will survive
Ha en trevlig sommarkväll!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0