24aug

Hallå!
NU är jag hemma. Hela klassen har varit hemma hos vår mentor idag! Jättekul! Maria kom förbi mig imorse, en halvtimme innan vi började, så gick vi hem till Marie. Hon bor typ 100 meter från mig. Vi hade en tävling i olika lag och ett antal olika grenar som vi gjorde inom laget. 7-kamp typ. Bland annat kastade vi freesbee, spelade krocket, kastade skor, och spelade pingis. Vi åt lunch hemma hos Marie (mentorn), det blev grillkorv med potatissallad och bröd. Det var jättetrevligt, man kom igång rätt bra med klassen.
Håller på att fixa med lite bloggdesign nu, headern, men det går inte så bra. Ska fråga Johan någon dag om han kan hjälpa mig. Äter lite mellis nu, solrosfrön och knäckesmörgås. Ikväll är det träning, inte så mycket annat. Vi börjar redan klockan åtta imorgon, så måste gå upp tidigt.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0