19aug kväll

Nu har jag fräschat till mig för skolstarten imorgon, REJÄLT! Efter att ha varit på fysträning med laget och en löprunda på nästan 8 km (!, brukar aldrig springa SÅ långt!), så var jag lagom trött. Hoppade in i duschen, medan svetten fortfarnade rann om mig. Tvättade håret med volym&närings-inpackning, scrubbade kroppen med vante, rakade benen, tvålade in mig och njöt av lagom varmt vatten. Smorde in mig med en mysk-kräm, en fuktgivande ansiktskräm och filade fötterna. Tog på mig pyamasen och åt en sen middag med Johan och mamma. Qinoa med lättstekt kassler och bearnie-sås! Qinoa var just precis vad jag var sugen på för kvällen. Nu har jag målat naglarna i genomskinligt toplack, och satt på en liten stjärnkristall. Dessutom har bestämt vad jag ska ha på mig imorgon. Inte något extra fint, men något lite extra, fattar ni?  Det ändå som fattas nu är att jag ska gå och lägga mig tidigt, det vill säga om ett par minuter!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0