14aug kväll

Matchen gick kanon! Superbra spel, vi hade verkligen spelet! Nu till resultatet: 2-1 till Viksjö, vi förlorade alltså! Men jag känner mig helnöjd, och det jorde rsten av laget också. om våran tränare sa innan matchen: "Oavsett hur det går, går vi av planen efteråt med högt huvud och är nöjda med att vi gjort vårat bästa!"
Jag gjorde det, och jag tror flera av mina lagkamrater också gjorde det! Sen var det ju förstås synd att vi inte fick de där te poängen, som alla tyckte vi var världa, men det var ju bara ett par mål till som fattades;)
         Har tagit en varm dusch nu också, och hela jag luktar shea oil. Scrubbade mig med shea-oil duschcreme från LdB, smorde in mig med Shea från LdB, och tog LdB:s deo med shea oil. Shea är min favorit just nu, dogtar underbart, och är mjuk som en bäbis, haha. Har också äit småvåfflor, kakor och Dumle. Behövde fylla på med energi efter machen, kändes som en toppen laddning. Nu ska jag prata med pappa om jag kan åka in på The Voice imorgon. Ses vi där?

Jag tror att man ska tänka livet som en match. Oavsett hur det går, kliver vi av spelplanen med huvudet högt och är nöjda med insatasen man gjort! Kämpa på ordentligt, och inte bry sig resultatet eller konsekvenserna. När man kliver av planen och lämnar livet, är ALLA människor värda att känna att man gjort sitt bästa!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0